• Анкети для учителів, батьків та учнів

    Анкета 1. Підручник очима батьків

    1. Чи люблять ваші діти отримувати нові підручники?

    а) Так;

    б) ні;

    в) не знаю.

    1. Чи завжди вони діляться з вами радістю, що отримали нові підручники?

    а) Так;

    б) ніколи;

    в) завжди.

    1. Що найперше роблять удома ваші діти з отриманими підручниками?

    а) Дивляться хто автор;

    б) переглядають картинки;

    в) цікавляться змістом підручників.

    1. Ваші діти самі обирають обгортки для підручників, чи ви їм купуєте?

    а) Купують завжди батьки;

    б) обирають діти самі;

    в) немає різниці ні дітям, ні нам.

    1. Чи помічаєте ви, як впливає колір обкладинки на улюблені підручники вашої дитини?

    а) Постійно;

    б) ні;

    в) мені однаково.

    1. Чи із самого першого дня, як ваша дитина отримала підручники, ви вже знаєте, які нові предмети вона буде вивчати?

    а) Так;

    б) ні;

    в) інколи.

    1. Як ви реагуєте, коли ваша дитина отримала поклеєний і трохи «кучерявий» підручник?

    а) Відразу телефоную класному керівнику й розбираюся;

    б) купляю новий;

    в) разом із дитиною даю книзі «нове життя».

    1. Як часто ви цікавитеся станом збереженості підручників вашої дитини?

    а) 1 раз на місяць;

    б) наприкінці року;

    в) ніколи.

    1. Як на вашу думку, матеріал, що викладають у підручниках:

    а) надто важкий для розуміння дітьми;

    б) надто легкий;

    в) дуже великий для одного уроку.

    1. Чи можете ви, прочитавши матеріал кожного підручника, який вивчає ваша дитина, допомогти їй і пояснити щось незрозуміле?

    а) Так;

    б) ні;

    в) купляю ГДЗ і даю дитині.

     

    Анкета 2. Підручник очима вчителів

    1. Що Вас найбільше приваблює в сучасних підручниках (з естетичної точки зору)?
    2. Що Вам, як учителю-предметнику, найбільше подобається в сучасних підручниках?
    3. Як учителю, чим Вам не подобаються сучасні підручники?
    4. Як Ви ставитеся до того, що учні вдома користуються ГДЗ?

    а) Позитивно;

    б) негативно;

    в) залежить від предмета й учня.

    1. На Вашу думку, чи могли би сучасні діти вчитися без підручників?

    а) Так;

    б) ні;

    в) зважаючи на те, який саме предмет.

    1. Чи влаштовує Вас кількість і назва предметів, які діти вивчають у сучасній школі?

    а) Їх забагато;

    б) відсутні сучасні науки;

    в) замало.

    1. Як Ви ставитеся до електронних підручників?

    а) Позитивно;

    б) негативно;

    в) головне, аби зрозуміли діти.

    1. На Вашу думку, краще навчити дитину в 1 класі читати й писати може вчитель із підручником чи комп’ютер?

    а) Учитель;

    б) комп’ютер;

    в) учитель, який використовує комп’ютер.

    1. Як Ви вважаєте, чи може так статися, що в майбутньому школа виявиться зайвою для навчання дітей, бо його здійснюватиме комп’ютер?

    а) Так;

    б) ніколи;

    в) у наш час можливо все.

     

    Анкета 3. Підручники очима учнів

    1. Чи з нетерпінням ти чекаєш дня, коли видаватимуть нові підручники?

    а) Так;

    б) ні;

    в) мені однаково.

    1. Твої батьки завжди знають, коли ти отримуєш нові підручники?

    а) Так;

    б) ні;

    в) вони таким ніколи не цікавляться.

    1. На що саме ти перш за все звертаєш увагу в отриманих підручниках?

    а) Хто автор підручника;

    б) товщина отриманих книг;

    в) добре збережений чи поклеєний.

    1. Як ти реагуєш, коли отримав старий підручник?

    а) Просто не беру його;

    б) підклеюю;

    в) беру, але прошу батьків, щоби купили новий.

    1. Критерії, за якими підручник стає твоїм улюбленим:

    а) добре викладено навчальний матеріал;

    б) багато ілюстрацій;

    в) до кожної теми підібрано багато цікавих фактів.

    1. Що найбільше тобі не подобається в підручниках?

    а) Незрозумілі для запам’ятовування терміни;

    б) дуже великі параграфи;

    в) великі й важкі книги.

    1. Без яких підручників, на твою думку, можна обійтися в 9 класі?
    2. Ти згоден, що навчальний матеріал легше вивчити за підручником, який тримаєш у руках, ніж на моніторі комп’ютера?

    а) Так;

    б) ні.

    1. Чи могла би сучасна школа обійтися без комп’ютерів?

    а) Так;

    б) ні;

    в) залежно від предмета вивчення.

     

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>